New York mornings and London at night ♔Tumblr

Mulla on unelma. Mun unelma on muuttaa sinne missä mun sydän on. KOREAAN.

Mun elämä Suomessa jyllää vaan paikallaan. Täällä mä en tule saavuttamaan mun unelmia en mun suunnitelmia. Täältä mä en tule löytämään mun elämänkumppania. Täällä mun elämä ei voi kunnolla alkaa.

Mun elämä alkaa kun mä pääsen paratiisin.

expectations vs. realityTravel « These Strange Times

Miksi?

Mulla on täydellisen hyviä syitä enemmän kuin yksi;

Ensinnäkin, 

beautyofphotographyxoUɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴏғ Lᴜxᴜʀʏ

kumpi susta näyttää houkuttelevammalta? Kumpi inspiroivammalta? Kummassa sä kävelisit joka päivä?

Toiseksi, Ihmiset siellä on IHAN erilaisia. Niitä ei voi edes verrata suomalaisiin. Se miten ne käyttätyy, minkälainen niiden kehonkieli on, minkälaiset niiden ilmeet ja jutut on. Se on ihan jostain toiselta planeetalta. Ja se, miltä ihmiset siellä näyttää. Se on jotain uskomatonta. Se paikka on unelma. Se on TÄYNNÄ ihmisiä jotka vaan olemassa olollaan saa mut onnelliseksi ja sekasin kuin fanitytön.

Ihmiset arvostaa siellä söpöyttä yli kaiken. Kun taas suomessa täytyy olla hyvä perse ja isot tissit niin kelpaa. 

you are the only oneAegyoKpop

Kolmanneksi, musiikki. Korealainen pop, eli kpop on aivan taivaallista! Niiden sanotuksissa on oikeesti joku merkitys, eikä tällasta perus gangsta räp paskaa missä lauletaan nussimisesta ja huumeista. Ja se rytmi ja tanssi plus aivan syötävän hyvännäköiset laulajat. Kaikki siinä on täydellistä. 

TumblrV²:Vocal & Visual-CHINESE FANSITE ONLY FOR DAEHYUN

Neljänneksi, tapailu/seurustelu. Siellä ne näyttää että ne seurustelee, ei häpeile vaan näyttää että rakastaa toista. Niillä on niin paljon tavaroita ja tehtävää seurusteleville. Siellä vietetään aikaa yhessä eikä siellä oo sellasii pleijoja mitä suomessa on...

kanetoㅤ心の中に。

Viidenneksi, arvot. Ne arvostaa ihan erilaisia asioita kun me. Ne oikeesti välittää perheestä tosi paljon ja ne on isänmaallisia. Ne panostaa kouluun tosi paljon ja haluaa menestyä, kun taas suomessa teineille on vitun upeeta mennä dokaamaa ja rälläämään.

Korean Hangul. Easy to read and write but I can't unders... on TwitpicTumblr

Kuudenneksi, ruoka. Korealainen ruoka on niin hyvää. Kaikki jälkiruoat on tosin makeita eikä siellä kovinkaan suolasia snacksejä löydy. Se olis varmaan yks asia mitä mä suomessa jäisin kaipaamaan. Ruoka sielä on jopa paremman näköstä kun suomessa.

KPOP Worldwide.εїзS P I C E

Tässä oli nää pääsyyt miksi mun sydän on omistettu Korealle.